Relax у м. Ялті

Привіт усі, великі і малі, Шановні Читачі!

І ось настала середина серпня… Всі ми з великим нетерпінням чекали цього дня. Адже в цей день ми вирушали на відпочинок у курортну столицю Криму – Ялту. Незважаючи на те, що їхати в поїзді треба було довго, нам сумувати не прийшлося, веселитись довелося.І ось нас зустрічала Ялта гарною сонячною погодою. В той час ми були вражені неймовірною красою Ялти. У день нашого приїзду море зустріло нас бурхливими сильними хвилями, але це не зупинило нас – ми пішли купатися. Також нас вразила своєю красою римсько-католицька церква, у підвалі котрої ми проживали, і щодня мали Святі Меси. Неймовірну красу ми побачили, коли пішли зустрічати схід сонця. Враження були неперевершені. Кожного дня в нас були цікаві конференції на тему “10 Божих Заповідей”. Під час конференцій о. Сворад та с. Марія допомогли нам задуматись як ми проживаємо своє життя, і направляли нас на правильну стежку в житті.

23 серпня ми вирушили на екскурсію до “Воронцового палацу” та “Ластівчиного гнізда”. Коли ми прибули до палацу, то дивувалися красою природи, котра є навколо будівлі. Навіть звичайні камені на “Хаосі” виглядали дуже гарно. Зі скали, де знаходиться “Ластівчине гніздо”, ми змогли побачити всю красу Чорного моря та навколишньої природи.

“Гніздо” схоже на середньовічний замок, хоча й збудоване тільки 1912 році. Саме воно стало символом східного берегу Криму. Після цих екскурсій ми повернулися додому вимучені, але задоволені побаченим. Відпочивши вночі, ми прокинулись з самого ранку, щоб поїхати в національний заповідник “Херсонес”, який знаходиться на заході від центру Севастополя. Приїхавши туди ми побачили збережені руїни стін будинків, храмів, залишки античного театру, монетного двору, домів ремісників та торгівців, а також базарів: рибного та звичайного. Нас ознайомили з мозаїками минулих віків та їхніми символами. Але найбільшою своєю красою нас вразив Володимирський собор. Ми були дуже раді, що змогли прийти на це святе місце і провести там Святу Службу. Під час Служби Божої відчувалася атмосфера святого місця. Враження незабутні!

Але нажаль настало 26 серпня… Ми мали вирушати додому.

Тепер, вже вдома, вечорами ми згадуємо, як прогулювались по набережних Ялти, де ввечері тільки й починалася вся культурна програма. Ми дуже вдячні нашим поважним, улюбленим о. Свораду та с. Марії, які дали нам змогу поїхати в Ялту, побачити таку красу, зблизитися з своїми друзями та з Господом Богом, ступити на такі святі місця, як Херсонес. Будемо надіятися, що і наступного року вони нам подарують ще один такий шанс так чудово відпочити.